lørdag 2. mai 2009

Loppisfunn - før og etter

Dette etasjefatet kjøpte jeg på loppemarked forrige helg, og jeg så et potensiale der. Gruelig stygg var den i fargen, så jeg malte den hvit.

Et voilâ! Et staselig og lyst etasjefat som jeg kan bruke til frukt eller bakverk eller hva mitt hjerte måtte begjære...

Her dekorert med blondebånd og druer kun for anledningen. La dere ikke lure, disse druene var faktisk imponerende sure! (Grøss og rykning i øyekroken)

Sto dårlig til på frukt- og bakverkfronten i kveld, så nederste etasje fikk besøk av eggene jeg dekorerte til påske, he he:-)

Dette lille hagebordet fikk vi av herr Mims bestefar i fjor sommer. Et blått plastbord med stålføtter - det trengte en forandring.

Her har jeg sprayet det hvitt. Det ble ikke fullt så hvitt som jeg ønsket, så mulig jeg tar et strøk maling over det i tillegg. Selvfølgelig begynte det å regne mens det sto ute på verandaen og tørket, men jeg tror jeg berget det :-)

Til slutt vil jeg sende en liten hilsen til Nanni, som i dag ble min første følger :-) Så utrolig koselig, sånt er kjempemoro for en som er helt fersk i gamet! Nå ble jeg glad - det er de små gledene som teller, vet dere. Ønsker alle en fin-fin lørdag!

1 kommentar: