torsdag 21. mai 2009

Mine vakre støvler

Endelig har jeg fått ut den berømte fingeren og kjøpt meg støvler. Det er jo en skam at jeg, en lærer på 1. trinn, ikke eier støvler! Jeg var på KappAhl og fant disse søtnosene, skambillige var de også. Om de duger, vet jeg ennå ikke, siden vi har hatt finvær helt siden de kom i hus. Jeg klager ikke over det altså :-)

Herr Mim kjøpte denne blomstersaken til 17. mai, jeg synes den var veldig fin og måtte skryte litt av ham. Flinke mannen. Ikke vet vi hva de heter eller hvordan de skal behandles, men de har da holdt seg fine til nå. Som tidligere nevnt er gartneren i meg godt gjemt (men jeg kan avsløre at jeg faktisk lagde blomsterbed i hagen i går - hvordan det kommer til å gå får vi komme tilbake til...), men jeg liker jo å ha blomster rundt meg likevel. Potteskjuler fra Fryd.

Dessverre kom det regn til Tromsø i dag - så kanskje jeg må ta mine vakre støvler i bruk og flytte de vekk fra kisten. Jeg fikk i alle fall foreviget de før de blir møkkete og ubloggifiserbare :-)

Ønsker alle en fin fridag - vi drar på mine foreldres hytte om noen få timer, det skal bli deilig. Tudelu!

5 kommentarer:

  1. De flotteste støvlene jeg noen gang har sett...og ja, når du jobber på en skole så bør du ha støvler...det vet jeg alt om! Kos deg på hytta! :)

    SvarSlett
  2. Heisan,
    ja den butikken har overrasket meg i det siste!
    Har du sett Vintage kolleksjonen de har fått inn?
    Ha en strålende aften!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Jeg blir stadig overrasket over hvor folk kjøper de lekreste saker. Blomsterstøvler på kaphal... Jøss. Men fine, DET var de!!!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Den planten heter ildtopp og finnes i flere farger.
    Disse støvlene var sannelig vakre ja!
    Så lenge du ikke bruker dem kan de jo stå framme til stas.

    Klem fraLinda

    SvarSlett
  5. Fiiiine støvler ;) Håper du ikke får så mye bruk for de fremover :P

    SvarSlett