torsdag 28. mai 2009

Korktavle og stereobenk, før og etter

Kjøpte denne gyselige saken på loppis for en stund siden, og hadde egentlig tenkt å trekke den i et eller annet nydelig stoff. Da jeg skjønte at jeg ikke klarte å få rammen løs fra selve korktavla uten å ødelegge den fullstendig, malte jeg likesågodt hele greia hvit.

Hengte opp noen vintagekort, men er ikke ferdig å "dekorere" den ennå :-)

Jeg har ikke funnet ut hvor den skal henge ennå, så foreløpig står den oppå stereobenken i stua. Den har også fått seg en liten ansiktsløftning...

Slik så den ut før. En halvtom cd-hylle med litt krimskrams inni, jeg syntes det ga et rotete inntrykk.

Derfor sydde jeg et forheng av en gardin, nu blev alt så meget bedre!

Nå kan jeg jo putte enda mer rot bak forhenget, praktisk og pent! Ute av syne, ute av sinn :-)

6 kommentarer:

  1. Greit med forheng, i grunn!
    Blir litt mindre rotete som du sier....skulle vel hatt ti-tolv stykker....
    :D
    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Forheng er gull:) Pent og se på, og skjuler mindre pene ting!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så hyggelig du kikket innom meg:)
    Fuglebadet har jeg kjøpt på Indiska.
    Bare 99,-

    Håper du får tak i et :)

    Klemmer fra Malin

    SvarSlett
  4. Jeg lar meg stadig imponere over kreativiteten rundt omkring i blogglandia. Den lite pene korktavlen ble etter makeovern en pyntegjenstand. Cd-hyllen tok seg også bedre ut med en gardin foran.
    God pinse!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei og takk for hilsen inne hos meg:)
    Tror ikke jeg har vært innom deg før, så det var kjekt å besøke din blogg! Søt, norstalgisk stil du har:)

    Ang lampen, brukte jeg bare noe "super fix" lim jeg hadde liggende. (superlim) Trengte ikke noe tykt lag da, også er den ikke så våt at det går gjennom stoffet. Men du kan sikkert bruke andre typer lim også. Lykke til hvis du prøver deg!

    God helg:)

    SvarSlett
  6. ),O
    lö,)
    l),
    l

    Hallo snupp!
    Takk for hilsen hos meg, ja, forheng skulle jeg hengt på hele meg selv i dag....vent litt....finnes det ikke noe sånt for damer allerede?
    Prevansjon på Norgesglass, ja....gøye farger på ting i plast......med blonde over? Spørs om ikke mannfolk får litt bestemor vibes av det!
    Klem fra meg

    SvarSlett