fredag 15. mai 2009

I dag er jeg faktisk helt enig med Herr Mim.

Herr Mim hinter jo stadig vekk til at jeg shopper for mye. Og i dag er jeg faktisk helt enig med ham, det har nok blitt for meget av det gode i det siste. Så nå er det shoppepause! Æresord. (Jeg må bare på loppemarked i morgen for å se om tallerkenhyllen min venter på meg der, så er det finito finale.) Her ser dere oljeflasken jeg kjøpte forleden, tar seg mye bedre ut enn den gigaflaska fra first Price :-)

En kollega av mamma selger Perfect Home-produkter, og da hun hadde tilbud på denne klokka, slo jeg til. Veldig fin, men likte ikke helt at det sto Perfect Home frampå. Men det er det sikkert bare jeg som henger meg oppi...

Kjøpte ny matboks til Mim junior. Kanskje ikke de mest guttete fargene, men det får bare være. Boksen er fra Blafre design, de har jo så mye fint.


Blomsterpotte fra Kremmerhuset.


Vannkanne og blomsterpotte i sink fra Europris.


Det er 20 % avslag på alle varer på Taras, så da ble det teboks og servietter fra Green Gate på meg.

Til slutt et lite bevis på at våren faktisk har kommet til tromsø: Små, grønne "museører" på bjørka. Dette bildet gjør meg GLAD! :-)

Ønsker alle en fin fredagskveld + heia Alexander i morgen + gratulerer med dagen på søndag!

5 kommentarer:

  1. Det er jo lett å la seg friste, Det er jo så mye flott å få kjøpt.
    Jeg bodde i tromsdalen for mange år siden.
    Ha en flott 17 mai.

    SvarSlett
  2. Helt enig i at det er alt for lett å la seg friste :P Klarte ikke å gå forbi Green Gate produktene i dag...

    Bare hyggelig om du blir med på treffet! Jeg er også ganske fersk...

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for koselig hilsen på bloggen min! :) Jeg vil gjerne legge meg til som følger av bloggen din. Her var det mye fint å se på! :) Jeg har også et shoppingproblem dessverre... Får høre det av mannen stadig vekk. :)

    Så fin den IKEA badehylla ble i hvit da (som du viste lenger nede)! Jeg har en sånn jeg også, og har lenge lurt på å male den. Fint å se bilde av den ferdig, for nå har jeg bestemt meg for at min også skal bli hvit. :) Ha en herlig 17. mai!

    SvarSlett
  4. Ja noen ganger kan det bli vel mye handling.
    Men når man har bestemt seg for å "roe ned" kommer man over ting som man har lett etter lenge til en bra pris, og så...

    Ha en fortreffelig 17. mai helg!
    Vi krysser fingrene for Alexander i kveld!

    Så glad for at dere også har fått vår nå!
    Klem

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ her var det MASSE lekkert!
    Velkommen på NIB!
    Flott blogg du har, håper at du vil ta en titt hos meg også!
    hilsen Villa vanilje

    SvarSlett