lørdag 30. mai 2009

Siden både jeg og Herr Mim snart har bursdag...

...kommer jeg herved med et dårlig skjult hint til mine venner og familie: Vi (og med det mener jeg hovedsaklig jeg) ønsker å utvide serviset vårt, som heter Silver Paisley. Jeg var på Til Bords i dag og sjekket prisene på tekopper - skulle egentlig se på kaffekopper, men synes de var så små - og de kostet litt mer enn jeg egentlig trodde... 350,- for kopp og skål. MEN de skal ha tilbud på hele serien torsdag - lørdag neste uke :-) Så da er alle gjort oppmerksomme på det kommende tilbudet samt bursdagsønske, frekkere enn flatlusa som en gammel kollega av meg pleide å si.

Ikke bli overrasket om flere bursdagsønsker kommer snikende! Nå venter lørdagsmiddagen, ønsker alle en fortreffelig pinse :-)

3 kommentarer:

  1. Silver Paisley er et kjempeflott service!

    Ha en fortsatt fin pinse
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Trenger dere asjetter også? Mer i min prisklasse akkurat nå:) Når har herr Mim bursdag?

    SvarSlett
  3. Kakeasjetter ja, vi mangler det også! Vi ønsker oss det også når jeg tenker meg om :-) Herr Mim har 21. juni. Da har dere flyttet hit, hurra!:-)

    SvarSlett