torsdag 7. mai 2009

Windcharm uten vind

Jeg fant denne uroen på loppemarked for noen uker siden. Tilsynelatende gammel som alle hauger; de sprø bjellene er bulkete og rustne. Likte den veldig godt, syntes det var en sjarmerende liten sak. Siden jeg mest sannsynlig hadde blitt sprø av å høre på bjelleklang i lengden, hang jeg den inne :-) Sønnen min elsker å deise til den når jeg løfter ham opp, så den er både til glede for øyet og litt underholdning.

Snart er det fredag! Gleder meg til helg og fri... Ønsker alle en fin torsdagskveld!

10 kommentarer:

  1. Kanskje den er hjemmelaget!? Veldig spesiell og en genial barneleke :-)

    SvarSlett
  2. Heihei - koselg at du ville bli med på trekningen min ! Blir spennende å se hvem som trekker det lengste strået - og får overasskelses pakke i posten ! ;)

    Koselig blogg du har her - masse fint og lyst interiør ! :)

    Spennende med alle de fine loppefunnene dine , som du er så flink å pusse opp !

    hilsen fra Liv Elin
    fra Husrom & Hjerterom

    SvarSlett
  3. Så gøy med det huset vi begge går å titter på :)
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  4. ),O
    lö,)
    l),
    l

    Jeg er også kommet med i det gode selskap i dag...

    Jeg har sansen for uroen din!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei..så gøy at du har blitt medlem i NIB...da titter jeg innom igjen jeg vøttu:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  6. Hei
    Her var det jammem mye flott å se, Mange gode ideer her. Har en svakhet for loppefunn jeg og .Din blogg vil jeg gjerne følge
    Ha en føott uke

    SvarSlett
  7. Hei!

    Så fin blogg du har - jeg legger meg til som følger, gleder meg til oppdateringer. ;)

    Flott uro, kan tenke meg guttungen synes den er moro! (Har ei på 10 mnd her ;P)

    Ha en flott dag!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  8. Så fin blogg du har, likte godt tipsene dine :)
    Og for noen fine loppefunn du har gjort deg!
    Likte også godt uroen, synes den var litt skjønn :)

    Velkommen til Nib!

    SvarSlett
  9. Så kuul da! Det minnet meg om at jeg har noe lignende-- på loftet.

    Håper du syns at dette kommer til å bli gøy!

    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  10. Heihei, her har jeg ikke vært før! Du har en utrolig fin blogg, masse fine saker du viser :) Den nye uroen var jo veldig sjarmerende, og gøy når det er morro for både store og små ;)

    SvarSlett