fredag 24. april 2009

Vårfornemmelser i nord

I dag skinte solen, tro det eller ei. Og den skinner ennå :-) Jeg måtte faktisk ta av meg lue og hansker og kneppe opp regnkåpa da jeg var ute tidligere i dag, herlig! I anledning vårfornemmelse kjøpte jeg 2 krysantemum og en liten trekasse å ha de i. De pyntet opp i stua. Nå håper jeg bare at jeg klarer å holde de i live en stund... Ved siden av blomstene står skrinet jeg fikk av herr Mim til jul.

Man kan jo ha så mangt oppi dette skrinet, men nå har jeg litt sølvbestikk, blondebånd og noen vintagekort i det.

Det er så sjelden vi har blomster i hus; både siden jeg er flower killer no 1, og siden herr Mim ikke helt har skjønt at man godt kan kjøpe en blomsterkvast til kjæresten sin selv om det ikke er bursdag. Heldigvis har han andre gode kvaliteter :-)

I morgen skal jeg på atter et loppemarked, håper tallerkenhyllen min står og venter på meg denne gangen. God fredagskveld!

2 kommentarer:

  1. Heihei:) så koselig du la igjen kommentar hos meg. Nå har jeg tittet gjennom bloggen din, så mye fint du viser! Morsomt at vi fikk tak i lik hylle da! Veldig koselig å pynte den slik som du hadde gjort. Jeg vil også skifte knagger på den etterhvert... Gøy med loppis, kos deg i morgen! Jeg krysser fingrene for at du finner en tallerkenhylle;o)

    SvarSlett
  2. Ler, scaryspice ja, jeg tror nok jeg ser passe scary ut da jeg løper rundt, men det skal ikke stoppe meg. Fikk noen reale gnagsår etter kveldens tur, så i morgen må jeg nok kjøpe meg en dunge med plaster skal jeg holde skroget igang.

    SvarSlett