mandag 20. april 2009

Husets hjerte - stua

Dette bildet fikk jeg i 30-årsgave av min kjære (i tillegg til converse-sko og skjørt fra Noa Noa; flinke mannen), jeg er så glad i det. Det er kjøpt på "1000 ting" på Sandvikasenteret, hvis jeg ikke husker helt feil. Det henger foreløpig over peisen, men jeg er usikker på om jeg lar det bli der...time will show. Pent er det, okke som.

Hm. Det kameraet mitt lever litt sitt eget liv, noen ganger vil det bare ikke samarbeide. Dette bildet ble noe mørkt og uklart. Uansett; her er en liten flik av stua -kurvkista er kjøpt på Europris, der har vi pledd i alskens rare farger som kun ser dagens lys når det er for lenge å vente på at peisen skal bli varm nok. Lampa falt liksom litt sammen bare et par uker etter vi kjøpte den (Skeidar), skruene løsna og den er totalt vindskeiv, men vi har bare ikke helt fått ut fingeren til å gjøre noe med det. Ser jeg har fotografert den fra en god vinkel, den ser jo faktisk edru ut...

Bordlampe fra Britts Boutique (fikk den til jul av søsteren og kjæresten hennes, fiiiin), telysestaker fra Fryd og skål/ blomsterpotte fra lobelia. Jeg har - i motsetning til de fleste interiørbloggere - IKKE grønne fingre. Dessverre. Da jeg skulle kjøpe denne vakre blomsten, visste jeg ikke hva den het engang, men fikk da "sånn blå blomst med løk", som jeg ba om :-) Den har nå vandret hen til de evige blomstermarker, men jeg har tatt vare på løkene og skal plante de i hagen til våren (fordi damen i blomsterforretningen sa jeg skulle gjøre det. Lydig Mim.)

Må også vise fram vårt vakre dvd-skap. Her ser man mine to store interesser i skjønn forening: Dekorative ting og film:-) Jeg gikk og tittet på dette møbelet i månedvis, og da det kom på tilbud til nesten halve prisen, slo jeg til. Det er Home Art, kjøpt på Britts Boutique det også.

1 kommentar:

  1. Så koselig dokker har det. Likte den lampen :) Ja etter en tur innom Living White, ser jeg at det er de samme stolene. Man kan vel bare drømme om flere slike stoler her i byen...

    SvarSlett