lørdag 25. april 2009

Noen bilder fra kjøkkenet

Dette skapet kjøpte jeg da det var opphørssalg på Fryd. Var egentlig på utkikk etter noe som var dobbelt så stort, men utvalget var ikke så stort og jeg likte denne saken veldig godt. Foreløpig har den ikke stort annet funksjon enn å ha brødboksen på og å se pen ut, siden min lille sønn stadig er inne i skapet og river alt ut derfra.

Skapet står under ei lita vegghylla med ting og tang på.

Dette framskapet skulle svigerbroren min kaste da han og søsteren min flyttet sammen. Det var furu, så vi malte det hvitt og byttet knotter på det. Har tenkt å henge tøy på innsiden av glassdørene, når jeg bare får ut fingeren... Blir nok litt pirkarbeid å feste tøyet på sidene, siden hyllene ikke kan tas ut.

Porselensknottene passet mye bedre enn de gamle trekulene :-) Resten av kjøkkenet ser ikke ut, det er et slitent 80-tallskjøkken som var her da vi kjøpte huset for 1,5 år siden. Kjøkkenet skal byttes ut, det står høyt på lista over things to do.

Noe jeg synes er morsomt med de forskjellige interiørbloggene, er konkurransene/ give aways. Så utrolig mye fint man kan være heldig å vinne! Nå er det konkurranse hos Duse Drømmer , Besta, Hjerterom og Frk T , check it out...:-)

2 kommentarer:

  1. Tenk at svigermoren din skulle kaste det flotte skapet da! Akkurat det samme kunne nok min svigermor ha funnet på å gjøre! Det ble kjempefint med ny maling, og knotter. :)

    SvarSlett