torsdag 2. juni 2011

Konfirmasjonskort

I dag har vi vært i konfirmasjon til min vakre kusine, hun du ser på bildet på kortet :-) I tillegg til å være veldig opptatt av interiør, er jeg også glad i scrapbooking. Det blir ikke så mye av det som jeg skulle ønske, tiden strekker liksom ikke til... (flere enn meg som havner i tidsklemma i ny og ne, tenker jeg?)

Jeg prøver jo å kutte ned på karbohydratene sånn i det daglige, men i dag gikk alle forsetter rett vest - potetmos, is og kaker så det sto etter :-O Men GUKKO godt, angrer ikke et sekund. Er jo ikke i konfirmasjon hver dag :-)

Nå er det finale i 4 stjerners middag; Snakkes!

2 kommentarer:

  1. Nok et nydelig kort! Du er så flink! Både med kort og mat:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Så flink du er :0)
    Syns du godt kan unne deg litt ekstra når det er konfirmasjon, og det er vell slik at forbuden frukt smaker best?? *Smile*
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett