onsdag 15. juni 2011

Markblomster og heteslag

 Her har jeg sittet og slikket sol i dag (når jeg ikke har løpt etter minsten som spiser alt fra kongler til grus og gress), og vet dere hva? Det var faktisk så varmt at jeg måtte gå inn. Det ble rett og slett for varmt!Jøye meg. 
 Lillegutt trengte en lur i varmen, så da trillet vi en tur i nabolaget. Jeg benyttet anledningen til å plukke med meg litt markblomster, finnes det noe mer sjarmerende? Og aldeles, fullstendig gratis :-) Jeg var så uheldig forleden å miste dette Norgesglasset i gulvet og knuste litt av toppen, så da blir dette et lys- og blomsterglass. 

Om noen dager er det endelig dags for å dra på en etterlengtet ferie, da blir det nok stille her på bloggen. Vet ikke om jeg får tilgang på pc i Deilige Danmark, så i tilfelle får jeg ønske dere alle en fantastisk, avslappende og god sommer!

2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster, og de gjør seg godt i ett norges glass :0) God tur til Danmark!! Et lite Danmarks tips: Ser du en Bilka butikk, så stopp innom der. *Smile* De har hage-ting, interiør, klær, leker... Alt mulig mellom himmel og jord til en rimelig penge :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  2. Cám ơn tác giả, xin mời ghé Cty TNHH TM Bùi Minh bên mình sắm sửa thiết bị vệ sinh, thiết bị nhà tắm 2020 mới nha:
    BÀN CẦU VIGLACERA VI44 - SẢN PHẨM GIÁ RẺ CHO NGƯỜI THU NHẬP BÌNH DÂN

    SvarSlett