søndag 12. juni 2011

Pallebord på uteplassen

Da har pallene mine fått hjul på seg, så nå mangler det bare x antall strøk maling. Men jeg har så mye å gjøre og så altfor liten tid, så den jobben er nedprioritert. I dag har jeg pusset, vasket og grunnet det fine, gamle bordet jeg hentet borti gata. Det kommer til å bli så fint at jeg antageligvis må kjøpe ny sofa for å matche, he he :-)Pallebordet har inntil videre fått jobben som benk, siden jeg faktisk ikke har stoler til bordet ennå. Både største- og minstemann synes bordet var spennende og rart:-)

Happy sunday!

2 kommentarer:

  1. Heisann!

    Slike pallebord og /eller benker er så stilige! Tror jammen jeg må samle meg noen paller jeg også, skulle gjerne hatt de som en dagseng på verandaen!

    Vakker utsikt dere har fra uteplassen forresten, vi ser rett inn i et annet hus.....

    Ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Heisann.

    Så du hadde vært innom bloggen min og ønsket deg en julekalender. En kalender koster 500 .-. Er dessverre tom for tall akkurat nå, men det kan fikses i morgen. Du kan gjerne sende meg en mail om hva du ønsker deg på marit@rusaanes.no.

    SvarSlett