mandag 30. mai 2011

Male eller ikke male?

 Her står mitt nyervervede bord i all sin umalte prakt, klart til sin extreme make over. Sjekk de nydelige bordbeina, nesten så jeg hyler litt av fryd hver gang jeg ser på de. Klarer liksom ikke helt å bestemme meg om jeg skal la de forbli umalte, eller om de også skal bli hvite... Først hadde jeg tenkt å male bordplaten hvit, og beina i grønt eller noe, men siden herr Mim syntes tanken var helt hårreisende, lot jeg det være. (Han bor jo faktisk her han også) Hva synes du?

 Tenk at noen vil kaste en slik skatt! Det er forsåvidt ingen som har ringt og krevet bordet tilbake, og godt er nå det....siden bordplaten allerede er pusset og grunnet :-O

Mamma sitt gull måtte jo bort å se på det nye bordet. Fikk ikke gjort meg ferdig med malearbeidet, regnet kom og da måtte jeg bare ta bordet inn så lenge. Skulle ønske vi hadde tak over verandaen... paviljong er øverst på ønskelista for tiden! (Snart har både jeg og min kjære bursdag, kanskje vi skal ønske oss paviljong i bursdagsgave) :-)

God tirsdag til alle!

5 kommentarer:

  1. Haha... ja se her står vi begge og klør oss i hodet og lurer på fargevalg. Tror iallefall jeg ville beholdt samme farge på beina og bordet. Hvit eller sort er jo det som er tidløst og matcher det meste av interiøret. Men du lander sikkert på en fin farge til slutt. Lykke til.

    Marit

    PS! Ja, den grønnfargen hos Hulda var faktisk fin. Har et lite bord i den fargen stående ett sted .. hmm... mon tro hvor ?

    SvarSlett
  2. Male!! Og jeg liker at hele bordet er i samme farge :0) Men hvorfor ikke prøve med grønt først?? Blir det ikke bra så er det jo bare å male over :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Lekkert bor du har funnet borte i gata deres ;). Male, eller ikke male ja... Si det du.. Synes det er fint som det er, men siden du har behandlet bordplaten, da bær vel resten males også da kanskje.. I samme farge. Synes du skal velge den fargen du liker best. Blir det ikke som du trodde, sveiper du bare over med kosten igjen. I en annen farge;o). Ikke så mye hjelp fra denne kanten mao.. Hihi.

    Lykke til med valget. Blir uansett artig å se hva du lander på da;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  4. Hei Linda
    Tusen takk for koselig hilsen ღ Tippen jeg bruker tror jeg heter Wilton tipp. Jeg kjøpte min hos www.strosselannat.se . Hvis du klikker HER så kommer du direkte til siden om tippene. Jeg tror min er 15 mm.

    Nydelig bord, en skatt ღ jeg tror jeg hadde tatt det samme på hele bordet, men det er meg :) Lykke til med valget, ikke alltid like lett det der :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Ohh, lekkert bord!♥
    Men jeg hadde malt hele.. ble litt rotete med platen hvit syns jeg, men er jo smak og behag :)

    Ha en fin Onsdag-
    Klem Jatte♥

    SvarSlett