onsdag 8. juni 2011

Retrostoff og nostalgisk bok

 Jeg var på loppis for noen uker siden, og da fant jeg dette nydelige stoffet. Det er kjempekrøllete, så jeg får vel finne fram min gamle erkefiende strykejernet og sette i gang. Tror det blir gardin på hobbyrommet, og muligens en kjole....Jeg kan jo IKKE sy, men ble så inspirert av T-skjortekjolene hos Kasparas regnbue at jeg nesten bare må prøve :-)

For dere som er på min alder (altså 29 +++), vekker nok denne boken noen minner. Jeg elsket kjolene til de 3 tantene, ja - tegningene generelt. Fant denne også på loppis, noens søppel er  andres skatt :-)

I morgen er det ventet godvær, da skal jeg prøve å få fikset litt ute. Fikk ikke vært med på Nibs utfordring denne gangen, det fristet lite å ordne koselig uteplass i regnværet.
Ha en fin onsdag, alle sammen :-)

5 kommentarer:

  1. Hei! :)
    Så fine ting du har fått deg:) Heldig når man får tak i sånt!

    Ha en fin onsdag!:)

    SvarSlett
  2. Nydelig stoff!! Ja, jeg husker den boken :0) Så heldig du var som fant den!! Jeg bor i nærheten av Finnsnes. Det er suuuper kjekt med stor garasje ;0) Blir litt vanskelig å sende den til deg *Smile* Men masse *energi* er herved sendt :0) *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Tusen takk for kjempekoselig hilsen og så kjekt at du ble inspirert til å sy T-skjortekjole!
    Det gule stoffet kan bli SÅ fint i en slik en! Vi blir jo nesten tvillinger da, hi,hi.
    Boka om de tre tantene er herlig og Gutta Boys har den her hjemme. Leste den for dem da de var mindre.
    Glad dag til deg og lykke til med syprosjekt og stoffstryking!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Hei.nydelig stoff.si ifra hvist du vil selge noe?

    SvarSlett
  5. If you're looking to burn fat then you absolutely need to get on this brand new custom keto meal plan.

    To design this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and professional chefs joined together to develop keto meal plans that are productive, convenient, cost-efficient, and delightful.

    Since their launch in 2019, 1000's of people have already remodeled their body and well-being with the benefits a great keto meal plan can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones given by the keto meal plan.

    SvarSlett