torsdag 9. juni 2011

Litt forsinket: Uterom :-)

 For et fantastisk vær vi har i dag! Jeg har faktisk brukt SOLKREM for første gang i år! Sukk... dette gleder et nordnorsk hjerte.

 Jeg har jo bodd mange år på østlandet, og VET så altfor godt hva jeg går glipp av værmessig. Må si jeg savner våren og sommeren der sør når regnet høljer ned her oppe. Men hva er viktigst; familie og gamle venner, eller sol og varme? (Enkelte regnværsdager hadde nok svaret mitt vært lite solidarisk).
 
 I dag har søsteren min, lillesnupp og jeg kost oss i finværet med vafler og kaffe.

 Mmmm...


Været skal visst holde seg noen dager til, blir deilig med sol og pinse :-)

1 kommentar:

  1. Nå fikk jeg jammen lyst på vafler!! Herlig uteplass :0) Vi har også nytt god været, helt fantastisk! Og så flott at det varer hele pinsen. Vi hopper i bobilen og skal ha total avslapping hele helga. (Må jo rømme hjemmefra for her er det bare jobb ;0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett