lørdag 20. november 2010

To hjorter og en hjerteknuser

 Vanskelig å få tatt brukbare bilder i mørketiden, men dere får bare bære over med meg. Ville bare vise dere to dyrebare nyanskaffelser (åh, hvilket vidd, Se og Hør hadde ansatt meg på flekken som overskriftsmakerinne om de hadde sett mine verbale utfoldelser). Taushet er gull, tenkte nok Herr Mim da jeg ba ham si sin mening om mitt nyervervede hjortebroderi i ramme. Til slutt dro han et meget nøytralt "Jeg trodde ikke det helt var din smak." Og det er det jo egentlig ikke, det vil si, var det jo egentlig ikke heller, men en kvinne er jo som kjent i sin fulle rett til å ombestemme seg. Ofte.

Det stygg-fine bildet fant jeg på Fretex for en billig penge. Fant også noen kule pepperkakeformer og lysestaker, men glemte helt å ta bilde av de. 



 Denne hjorten har jeg kjøpt av Bryggejentene i Ersfjorden utenfor Tromsø, de har en fantastisk koselig butikk som jeg anbefaler alle å besøke. Et lite stykke utenfor allfarvei (15-20 minutter fra byen), men er absolutt verdt kjøreturen. Dette var dagens reklame!

Til slutt et bilde av eldstemann som har hjulpet mamma å bake Serinakaker i dag. Konsentrert og tankefull, flinke gutten min. Jeg er redd halvparten av kakene allerede er fortært, men når julen kommer er det uansett så mye annet godt som skal ned i magen. Vi gleder oss!

P.S. Oppdaget en nydelig blogg i dag! Mye mulig jeg er den siste i verden som har fått den med meg, men anbefaler den likevel. Bloggen Sjarmerende jul finner du her.

God lørdag!

2 kommentarer:

  1. Så fine ting!
    Herlig gutt der.
    Ha en god kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Nydelig gutt og fint broderi.
    Klem fra Mette. :))

    SvarSlett