onsdag 17. november 2010

Nå er det ingen vei tilbake!

På mange måter elsker jeg huset vårt med sine utallige rom og litt merkelige planløsning, men en ting ved huset kan jeg være foruten: FURU! I fjor sommer malte jeg mellomgangen (furu, ja) og furutrappa som står i mellomgangen helt hvit (quelle surprise!), og det var så utrolig, mind-blowing gørrkjedelig at jeg gikk inn i en aldri så liten antimalingpsykose eller noe.

Nå, 1 år og 4 mndr senere,  har jeg kommet meg litt til hektene igjen, og tok endelig motet til meg og begynte på trapp nr. 2 som går opp til soverommene. Jeg er nesten ferdig å grunne, og foreløpig går det greit - ingen panikkanfall eller en plutselig trang til å sovne av kjedsomhet hittil.

Wish me the best of luck - I need it!

Jeg var forresten på bloggtreff hos Benedicte i helga, rasende festlig :-) Bloggegjengen her i Tromsø er altså så trivelige, skulle tro vi hadde kjent hverandre for alltid. Gleder meg til neste gang!

Ta ta!

2 kommentarer:

  1. Hehe, det er kjedelig å male, men så fint det blir etterpå! Fikk ikke anledning til å komme på bloggtreff denne gangen, håper det blir noe snart igjen!

    SvarSlett