mandag 1. november 2010

Jeg drar skauen inn i stua

Til Herr Mims store skrekk har jeg begynt å plukke med meg alt mulig rart når vi er ute og går tur. Kongler, greiner, stein og skjell. Fra før har jeg dratt inn noe praktfull drivved - nydelig! :-) For et par uker siden fant jeg ei grein som passer ypperlig som gardinstang - i mine øyne. Dette er bare en test, jeg har rett og slett fått forbud mot å bruke greiner som gardinstenger i stua. Sukk. Men, vi er jo flere som bor i dette huset, og jeg skjønner når jeg har tapt.

Men når katta er borte, henger musa greiner i vinduet! Så kan jeg nyte synet helt til Herr Mim kommer hjem fra jobb.

Mannfolk.....

1 kommentar:

  1. He he nå må jeg le altså:-) for på vår veranda ligger det nemlig noen flotte gardinstenger som venter på å bli kuttet i riktig størrelse. Kongler og div annet er også på plass. naturen er flott:-) Men du, hvordan har du festet gardinstangen din i veggen?? Det har nemlig ikke jeg løst enda. Eller dubhar kanskje ikke festet den skikkelig, siden det bare er en test. Kanskje mannen din ombestemmer deg etterhvert?:-)

    SvarSlett