torsdag 28. oktober 2010

Rice is nice :-)

Har SÅ lyst på denne tørkerullholderen fra Rice! Jeg har faktisk ikke tørkerull på kjøkkenet i det hele tatt fordi jeg synes alle tørkerullholdere er kjedelige og stygge, så da vil jeg ikke ha tørkerull heller, basta. Meeen, å bruke 500 kroner på en tørkerullholder sitter langt inne her altså, så jeg blir jo aldri enig med meg selv. Men en ting er sikkert; Kjøkkenet mitt forblir tørkerullfri sone så lenge jeg er denne vakre skapningen foruten. (Sorry mini-bilde, beste jeg fant på nett....forøvrig stjålet fra Sweet Memories)

2 kommentarer:

  1. Hei, så fin blogg! Jeg er imponert over alle som klarer å følge den romantiske stilen, er ikke så flink med det selv, mikser litt gammelt og nytt, og har en forkjærlighet for mørke møbler. Ser at du og var på Damenes aften og ble inspirert av å re opp senga!

    SvarSlett
  2. Hei igjen, er det bloggtreffet åpent for alle? Hadde vært gøy!

    SvarSlett