fredag 1. oktober 2010

Damenes aften på Bohus Tromsø

 Fryktelig dårlig bilde, men dette er altså Halvor Bakke som underholdt 200 interiørinteresserte og shoppelystne damer på Bohus i Tromsø i går kveld. Skikkelig morsom og flink mann, vi fnisa og lo og koste oss skikkelig. Kanapèer og mozell falt også i smak hos undertegnede. Halvor (ja, nå er jeg på fornavn med Halvor plutselig) kunne fortelle at eggehvitt og kaffe latte var SÅ ut, shabby chic var han kjempelei av og han harselerte litt med alle de tusen shabby chic-bloggene rundt om i det ganske land. Heldigvis har jeg selvironi nok til å sette stor pris på harseleringen :-D Han snakket varmt om grått i alle varianter, "støvete" og matte farger samt industristilen (som jeg personlig liker veldig godt). Halvor viste oss også hvordan man skulle re opp sengen sin, og jeg må innrømme jeg ble inspirert. Han brukte sengeteppe, lammeskinn og mange puter - ble knallfint! Jeg skal vise dere så fort min stakkars, syke herr Mim er på beina - han har okkupert senga de siste dagene, nedsyltet i influensa. Kan jo ikke kaste ham ut av senga heller. Eller.....?

 Litt shopping ble det også; her ser vi servietter til minstemanns dåp som er neste helg. Hjerter får man jo aldri nok av :-)

Fikk også med meg et lekkert stettfat samt 6 kaffekopper med skål/ fat (til 10 kroner stykket! Hurra), kjekt med ekstra når vi blir en del folk til dåpen. For ikke å snakke om at omtrent samtlige kaffekopper her i huset på mystisk vis mister hankene sine, noe nytt var absolutt nødvendig!

Goodiebag fikk vi også, men den lille jenta inni meg ble litt trassig da venninna mi fikk dobbelt så mye i sin goodiebag (men man skal jo ikke klage, det er jo gratis). Jeg fikk i alle fall nyeste nummer av Rom 1-2-3 og en pakke Oreos :-)

Nå står Mim Junior ved siden av meg og maser hull i hodet mitt, så da er det bare å avslutte enten man vil eller ei :-)

Hei så lenge!

4 kommentarer:

  1. Ååååå, jeg var også påmeldt, men ble skikkelig dårlig ut på kvelden. Du må lære meg å re opp sengen en dag, for det hadde vært artig å få med seg ;)

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som en trivelig kveld:) Desverre arrangeres det ikke her jeg bor....
    ha en fin helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. Så utrolig artig det hadde vært og fått med seg hadde det ikke vært for den hukommelsen. Helt utrolig at jeg gikk glipp av Tromsøs eneste interiørhappening ;) Og, ja, Halvor Bakke er og blir morsom, jeg tviler ikke på at han ikke synes noe om Shabby Chic- bloggere, alt er støvete i hans verden for tida ;) Men jeg er enig i at jeg heller maler i Chi enn Eggehvit. Artig å lese referat fra kvelden i det minste! Kos deg i kveld :) Klem

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du trivdes hos oss! Jeg synes også at Halvor er kjempeskjønn og liker humoren hans, og det er alltid kjempeartig med Damenes for dere er så glade og hyggelige alle sammen!

    Det var jo litt leit at du fikk en litt "amputert" goodiebag, så jeg har tatt vare på et Bonytt og et Elle til deg, og kan legge det i en pose i møbelinformasjonen hvis du ikke har kjøpt dem alt. :)

    SvarSlett