tirsdag 28. juli 2009

Ny hylle på badet + sniktitt på gangen...

Vi trenger sårt oppbevaringsplass i dette huset, og badet er intet unntak. For noen dager fikk vi endelig opp den første hylla. Så fort vi finner hylleknektene vi har rotet bort, kommer den andre også opp ;-) Beklager de meget ubloggifiserbare våtserviettene i kurven, glemte å fjerne de... Men det er nå engang slik at de må ligge fremme pga hyppig bruk til Mim junior :-)

Da jeg var i Trondheim forrige uke, måtte jeg jo innom Tine og handle litt. Denne lavendelposen gjorde seg under hylla. Lukter godt gjør den også.

Endelig ble det plass til overs på kommoden, nå som jeg fikk plassert rotet i kurvene oppå hylla. Da kan man sette fram sånne litt upraktiske, men akk så søte duppedingser.

Smykkedamen min er en selvskreven stamgjest på badet. Er hun ikke yndig i sin grønne kjole?

Jeg begynte for en drøy måned siden å male furugangen, men Ting Tar Tid! Men nå er det altså mer hvitt enn furu, i alle fall....flere bilder kommer når jeg er helt ferdig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar