onsdag 1. september 2010

Kommodemoro

Denne skuffa har dere sett før, men pene ting kan man vise fram om og om igjen - eller hva? Er så glad i den gamle skuffen. Nå har den blitt reist opp i stående stilling, tidligere lå den og latet seg oppå kommoden i stua.

Som dere ser, har jeg ikke strøket denne duken heller. Det er jo, som jeg har nevnt tidligere, på førsteplass over kjedelige ting Fru Mim nekter å gjøre. Eller prøver å nekte på, i alle fall. Herr Mim legger ikke merke til om vi har duk eller ei på bordet, og langt mindre om den er strøket, så det er ikke akkurat som om jeg har noen hengende over meg som sier at nå får jeg pinade se å stryke disse dukene snart. Heldigvis :-)


Vindusbildet mitt (eller hva man skal kalle det) er jeg også så glad i. Jeg blir nesten litt oppstemt av å se på det. Hvem sier at man ikke blir lykkelig av materielle goder? Ikke denne dama, det er helt sikkert! :)

Nå begynner det å bli mørkt om kveldene igjen (har det virkelig vær sommer? Jeg må ha blunket), og jeg kan igjen tenne lys inne. Koselig.

Ellers har jeg kjøpt et par småting til rommet til minstemann, det begynner å ta form. Men vil vente til det er helt ferdig før jeg viser det fram. Tror det blir fint!

Ha det så lenge!

5 kommentarer:

  1. God formiddag til deg :)
    Her har jeg ikke vært før, supert at du la igjen søte ord hos meg slik at jeg fant veien hit til deg :)
    Skuffen din er fantastisk, skjønner godt du digger den.

    Over til vaskemaskinen min*knis*
    Nei, det er ikke klistremerke. Jeg pleier å skrive et innlegg innimellom om vaskemaskinen min/fremgangsmåten, fordi jeg får alltid spørsmål rundt det når den avbildes*ler*

    Men jeg deler så klart hemmeligheten med deg:)

    Jeg har tapesert vaskemaskinen med voksduk og karlsonslim.
    Brukte en pensel for å få limet utover slik at det ble jevnt med lim.

    Har hatt det sånn i over et år nå, og elsker det.
    Så mye mer koselig å vaske klær*ler*

    Lykke til :)

    Go'klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Så koselig pyntet det var i hyllen din:) Stryking er på toppen av min liste også...kan ikke fordra det. (spesielt duker)

    Ha en fin kveld.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. Wow, dette var beautiful! :D Virkelig nydelig! Jeg traff her Mim med ei "hei" på Neumann her om dagen ;) Han hadde med storesønnen. Skjønn gutt! Men du har virkelig sans for stil! Nå har jeg sendt mannen ut for å rydde i garasjen. Stakkars, ikke fred å få ;) Jaja. God natt snart!

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Koselig blogg du har. Dumpa plutselig borti den:)

    Kjempefint med den skuffen sånn! Så dekorativt da. Likte den ideen kjempegodt

    Ha en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Du er jo smart! Det med skuffen var jo genialt. Flinka!!!!

    SvarSlett