mandag 5. april 2010

Mitt flotte veggskap

Skapet ble veldig fint når jeg fikk tatt det i bruk, jeg er storfornøyd. I tillegg fikk jeg ryddet litt plass i kjøkkenskapene, vi har altfor lite skapplass der.
Deler av Silver Paisley-serviset fikk plass, men hyllene er forholdsvis smale så det begrenset seg noe.

Den gamle brødformen oppbevarer stearinlys.

Hjertet kjøpte jeg på Lobelia en gang i tiden.

Da jeg var på Ikea for noen uker siden (var i Oslo to dager, og var to ganger på Ikea...betale overvekt på bagasjen måtte jeg også...Hvis vi ikke får Ikea til Nord Norge snart så blir jeg sprø!) kjøpte jeg en pakke med kjøkkenhåndklær som jeg likte kjempegodt. Nå angrer jeg bare på at jeg ikke kjøpte en pakke til, fikk ikke nok håndklær til alle hyllene.

Vinglassene har jeg fått av Herr Mim for mange år siden, de er utrolig fine. Dessverre finner jeg ikke flere av de, Britts Boutique - hvor de er kjøpt - hadde i alle fall ikke noen igjen.

Så, hva synes du, ble ikke skapet fint? Akkurat nå er det min favorittgreie i hele huset :-)

Ha en solfylt tirsdag, og vel overstått påske!

9 kommentarer:

  1. Lekkert!
    Og jeg likte servise ditt også :))

    Ha en flott Tirsdag,
    Klem Jatte :O)

    SvarSlett
  2. Kjempefint:) Både lurt og fint med de kjøkkenhåndklene i hyllene! Skjønner godt at du ønsker deg Ikea dit ja!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så flott det ble! Forstår godt at skapet har blitt din nye favoritt.

    Klart jeg vil være med på bloggtreff! Hvor og når??

    SvarSlett
  4. For et nydelig skap og mye flott inni også.
    Ha en fin dag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Så flott skap du har fått deg, og så lurt det er å bruke kjøkkenhåndklær inni:)

    Kjenner jeg fikk veeeldig lyst på et slik et å;)

    Ha en fortsatt fin uke

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Har det skapet jeg også og jeg bare elsker det! Så kult!

    Ha en fin helg!

    Du fikk med deg at det ikke ble treff?

    SvarSlett
  7. Hei! synes skapet ditt er kjempefint. Det er helt min stil, skulle gjerne hatt et slikt selv ☺ Du har mye fint inni skapet også. Det var et godt tips å bruke en gammel kakeform til å ha lys i. Ønsker deg en god helg, hilsen fru Strøm

    SvarSlett
  8. det der var kjempefint! kan jeg spørre hvor du har kjøpt det? :-)

    SvarSlett