onsdag 3. mars 2010

Jeg vil ha store bilder!

Men er komplett idiot på html og sånne vanskelige saker..... Ser at det finnes ørten oppskrifter på hvordan man kan få 3 kolonner, men det er jo egentlig ikke det jeg vil ha. Jeg vil fortsatt ha 2 kolonner, men jeg vil at den ene skal være mye større enn den andre slik at jeg får STORE bilder.

Noen som kan hjelpe en intetanende stakkar? Enten ved å komme med verdens enkleste oppskrift, eller som rett og slett bare kan gjøre det for meg?

(Jeg har jo Herr Mim i bakhånd, som kan oversette eventuelle oppskrifter for meg, heldigvis)

Håper noen der ute kan hjelpe :-) Da blir jeg så GLAD!

1 kommentar:

  1. Bytt til "Oppdatert redigeringsprogram" for innlegg, som du finner litt nede på siden "Innstillinger". Når du da har lastet ned bilder og trykt de inn på innlegget du lager, så trykker du en gang på bildet og får opp en linje hvor du kan velge ulike str på bildene :)

    SvarSlett