fredag 5. mars 2010

Blomster 4-ever


Som jeg muligens har nevnt før, eier jeg ikke grønne fingre. Ikke en eneste èn. Jeg kjøper de nydeligste blomster og planter, og etter 3-4 uker er det hasta la vista, baby. Hver gang! Så nå har jeg krøpet til det store plastkorset og kjøpt meg en plante av - ja, nettopp - plast. Herr Mim synes jeg er kjempetacky og at vi likegodt kan pensjonere oss med en gang; plastblomster er nemlig noe pensjonister driver med.

Jeg lar meg ikke affisere og er storfornøyd med planten min - som jeg kan ha helt til jeg blir pensjonist på ordentlig, hvis jeg føler for det :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er likedan, får ikke til en blomst inne...
    Den siste ble kjøpt for en uke siden og havnet i søppelet i dag.
    Kjøpte heller noen buketter.
    Ha en fin helg.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Samme her....ingen planter som overlever hos meg. Plastblomster er jo et helt greit alternativ da;) Jeg har to selv...tjihi
    Men jeg har to grønne planter som jeg ikke er så glad i lenger, men de overlever alt! Helt typisk.
    Har prøvd det meste for å "ta livet" av de, men neida....ikke noe respons!
    Ønsker deg en fin uke:)

    SvarSlett