mandag 8. mars 2010

Full vinter ute - vårtegn inne

I dag fyker det rundt huskantene, og det er ikke mye som minner om vår der ute. Men så kan nok ikke vi i Tromsø skryte på oss vår før om minst 2 måneder, og den er som regel så kjapt over at du kan være så uheldig å gå glipp av den om du blunker. Men inne kan vi i alle fall late som om det er vår, og jeg får skikkelig vårstemning av perleblomster.
 
Krukka kjøpte jeg på Fretex i dag, perleblomstene på Sonjas blomster. Sonjas er utvilsomt den flotteste blomsterbutikken i Tromsø, i hvert fall som jeg har sett. De vant også "Årets julevindu 2009", de kan virkelig dekorere. 

Da er det bare å vente på at disse søtnosene skal spire og gro.

Ha en fin og snøfylt mandag!

4 kommentarer:

  1. Så fint du har det!

    Sonja har sinnsykt mye fint,men er ikke akkurat den butikken jeg renner ned for å si d sånn!!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Så koselig med avispapir rundt! Var det din idé?? Helt enig, Sonjas blomster er en herlig butikk, glor øyet stort og vått når jeg er innom. Ha en fantastisk snørik kveld videre ;)

    SvarSlett
  3. Enig med Elisabeth, kjempekoselig med avispapir rundt:)
    Flotte bilda lengere ned av spiseplassen dokkers!

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett