fredag 23. oktober 2009

Kromspray er tingen!

På et loppemarked på Gyldenborg for noen uker siden kjøpte jeg dette messingskiltet som skal festes på badedøra. Messing er jeg ikke glad i, men jeg likte utformingen på skiltet.

På et annet loppemarked fant jeg denne søte kokebokholderen, også i messing. Beklager dårlig bilde; ustabilt kamera som jeg er venner med bare annenhver gang.

Badedørsskiltet i ny ham :-) Mye bedre!

Samme med kokebokholderen. Om det skal brukes til sitt opprinnelige formål, vet jeg ikke ennå....må se når det tørker.

I går hadde jeg en god venninne og hennes kjæreste på middagsbesøk (nothing fancy, kjøttdeig og spaghetti :-D), og hun hadde med seg disse flotte rosene til meg. Siden herr Mim ikke er den som kjøper mest blomster (til tross for iherdig hinting fra min side), så var det SÅ koselig å pynte opp med disse. Tusen takk, Caro mi!


Forresten kan dere takke Annie og Ingunn for at det i det hele tatt ble et innlegg i dag. Jeg sliter fortsatt med bloggtørke, men disse to er søte og maser hull i hodet på meg nå og da etter nye innlegg :-) Tusen takk for det, jeg setter faktisk pris på det, jenter :-)

I morgen feirer vi 2årsdag i huset, tenk at mitt lille nurk blir hele 2 år.... Jeg skal lage gèlètog, noe jeg aldri har gjort før. Spent på om det kommer til å ha noen likhetstrekk med et tog overhodet :-)

God helg!

9 kommentarer:

  1. Takk for et nytt inspirerende innlegg:) Så flott det ble med kromspray! Du er så flink altså! Og alltid veldig hyggelig å få blomster. Hos meg dumper det ned en bukett i ny og ne:) Klem Ingunn.

    SvarSlett
  2. Hm.. kvar har du kjøpt kromspray??
    *nysgjerrig*

    Anita

    SvarSlett
  3. Det kokebokstativet ble vannvittig stilig! *misunnelig* tror kanskej jeg ville hatt en gammel, gotisk bok stående i det til pynt i stua. For fin til kjøkkenet iallefall!

    Kanskje du kunne satt en liten fotoramme med et nydelig bilde inni den?

    SvarSlett
  4. Slett ikke dumt med kromspray!
    Ble veldig bra!
    Kose dere med feiring i huset i morgen;)
    Jeg feirer på bloggen om du vil være med;)
    God helg.

    SvarSlett
  5. Så flott det ble når du sprayet det :))

    Ha en fin helg
    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Oj, det blei knallfint! Det stativet kan du bruke til et bilde også;)

    God helg videre:))

    SvarSlett
  7. Så bra det ble med krom spray! Det skal jeg jammen prøve en gang... hvilket merke bruker du?
    Den bokstøtta var jammen fin, og støtter Dronningstjerna med at den nesten er for fin til kjøkkenet :P

    SvarSlett
  8. Jeg elsker krom spray selv!! Den er virkelig genial!! Og heldig du er som har fått så flotte roser:D

    SvarSlett
  9. Hei!
    Hvor har du kjøpt kromspray? Sitter den fast eller sverter den?

    Mvh Ine

    SvarSlett