søndag 25. oktober 2009

Vel? Ser dere hva det skal forestille?


Det ble jo faktisk ikke så verst, gèlètoget mitt :-) Og alle gjestene så jo at det var et tog, så da klapper jeg meg selv på skulderen for god innsats. Men det ble et par gloser som ikke egner seg til gjentakelse, det var nemlig ingen som hadde fortalt meg at non stop på gèlè er som undertegnede på full fart ned bakkene midtvinters. De ville nemlig ikke ligge i ro, de bare gled hit og dit og alle veier. Men pytt pytt, godt var det lell :-)

Da er 2 dagers feiring over, nå er det snart senga for ei småsliten husfrue. Skal vi se, vi har jo stilt klokka, så den er snart 21. Men det vil jo si at den var nesten 20 på denne tida i går? Nei, da må jeg nok vente litt før jeg legger meg altså :) Full forvirring hvert år når jeg stiller klokka!

God søndag!

7 kommentarer:

  1. Kjempefint tog! Her liker jenta å se tøfferud på playhouse disney - tut-tut - så kanskje jeg må lage noe sånt neste bursdag jeg også ;)

    SvarSlett
  2. Så fint geletog du har laget, litt av et kunstverk dtte!
    Sprayboksen gjør susen.
    Så fint skiltet ble, og kokebok holderen ble rålekker!

    Ha en fin søndagskveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Så fin den ble!
    her er det også leggetid nå... blir helt surrete av denne klokkestillinga...

    SvarSlett
  4. Ahh...flashback....lenge siden jeg har laget geletog, at det er en sikker vinner er helt klart!

    SvarSlett
  5. Det ble kjempe bra :0) *Me like*
    Og du?... En sånn kokebokholder har jeg også kjøpt på ett loppemarked for en stund sia, har ikke fått lakket min enda. Artig å se hvor flott det blir :0)Så er det jo så artig at vi gang på gang kjøper/lager/gjør de samme tingene!!! ;0) *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. ÅH... nå kom minnene fra bardommern strømmende på - mamma pleide å lage slikt til min bursdag, men av iskrem - med jul av melkerull. Seigmenn som passasjerer... Herlig! klem fra Gro!

    SvarSlett