torsdag 4. mars 2010

Utfordring: Min spiseplass

 
Nib har kommet med en utfordring om å vise fram spiseplassen din, og her er mitt bidrag. Vi har ikke plass til kjøkkenbord på kjøkkenet, men spisestua er rett ved kjøkkenet. Her spiser vi alle måltider unntatt lørdagskosen, som selvsagt fortæres i sofaen :-)


  
Den gamle stolen under bildet har jeg arvet etter min kjære mormor, det er visstnok morfar som har laget den. Den har en tvilling inne på Herr Mims kontor. Uroen i vinduet er et loppisfunn som jeg har vist før.


I tallerkenhylla har jeg penserviset, Silver Paisley.

Jeg har funnet fram påskeserviettene allerede.....de er så fine, kunne ikke la være. Bestikk, sukker og kaffekopper er på plass i den flotte trekassen. Trekassen fikk jeg av Herr Mim for et par år siden, kjøpt på Lunehjem.no.

Dette var min spiseplass. Gleder meg til å se deres!

4 kommentarer:

  1. Så koselig! Du har ikke tenkt å ha bloggetreff snart?? Jeg har veldig lysst,men vet ikke om jeg tørr...haha!!

    Klem ♥

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig spiseplass. Koselig blogg også :-)

    ha en fin dag videre.

    -monica.

    SvarSlett
  3. Koselig spiseplass:)Supert med den søte kassen der alt er klart for en kopp kaffe eller te.Godt å se at det ikke bare er meg som "glemmer" å stryke duken;)

    SvarSlett
  4. Så koselig spiseplass du har, kjempesøt kasse.
    hilsen ANita s

    SvarSlett