onsdag 17. mars 2010

Bilde til bry

Jeg har jo vist dere mitt flotte bilde / vindu tidligere, men nå har vi altså fått hengt det opp på soverommet. Bildet er jo praktfullt, men jeg har likevel ikke klart å integrere det helt i resten av soverommet - noe var liksom feil! I dag skjønte jeg hva jeg må gjøre: fjerne hele bildet. Hvis ikke, blir jeg aldri ferdig med soverommet vårt. Men herligheten skal ikke gjemmes bort, altså, det skal få hedersplassen over den store hvite kommoden i stua :-)

Herr Mim blir nok ekstatisk når han kommer hjem og jeg forteller at vi må flytte alle bildene over kommoden og få opp dette bildet i stedet for, han som får elveblest for hvert nye skruehull i veggen. Er ikke så glad i spikerhull i veggene jeg heller, men noen ganger må man bare forandre litt på tingenes tilstand.

Hurra, nå blir alt så meget bedre! :-)

3 kommentarer:

  1. oj så fint det var! Sånn kunne jeg også godt tenkt meg!
    Får jeg spørre hvor du har kjøpt det?
    Så kanskje jeg kan spørre om de kan sende et til meg ;)
    Kjempekoselig blogg du har!

    SvarSlett
  2. Hei igjen!:) Tusen takk for svar :)
    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde! Hmmm... Kjenner fenomenet! Gubben her er akkurat likens, men jeg flytter og diller stadig vekk ;0) Han blir gal av meg av og til *Smile*
    Kos deg videre! *Klem* -Kamilla-

    SvarSlett