onsdag 3. mars 2010

Testing, testing....

Da har jeg fått hjelp av min flinke datamann til å utvide den ene kolonnen........ (Jeg kunne kanskje spurt han om hjelp FØR jeg etterlyste hjelp over det ganske land, men akkurat det der er så typisk meg - handle først, tenke etterpå). Snille fru Luna nedi bakken her har svart på min bønn, og jeg har gjort det hun sa i tillegg til det Herr Mim har gjort (whatever he did).

Så nå blir det spennende å se om bildet blir stort og flott, da :-) Dette bildet er forresten av wall stickersen over senga vår.

Oppdatering: Jeg klarte det - HURRA! Tusen Takk, Luna, for at du forklarte den lille biten jeg manglet :-)

3 kommentarer:

  1. Yey, du fikk det til :) Flott veggord!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det ble flott! Store bilder er lekkert. :)

    SvarSlett
  3. Heihei!
    Gratulerer så masse med ny gutt i magen!
    Ser det blir lite med vin-drikking på deg neste bloggtreff;) hehe
    (som jeg forøvring sitter å tenker på at vi snart må ha)

    Vakkert veggord! Og flott med store bilder!

    Da skal jeg jobbe videre her, før jeg går hjem for å vaske på loftet.

    Finfin dag til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett