onsdag 22. april 2009

Pakke fra Lune Hjem + Tilda

For noen uker siden bestilte jeg et par ting fra lunehjem.no , var faktisk veldig flink og begrenset meg denne gangen:-) Jeg trosset vær og vind og hentet pakken i dag, koselig å endelig få det etterlengtede sinkhuset mitt. Bestilte også bånd som jeg skal bruke på noen "juksepynteliftgardiner" (så oppskrift hos Emmeline) som jeg er nesten ferdige å sy. Skal se om jeg tør å legge ut bilder av resultatet, som tidligere nevnt er ikke sying en av mine ypperste kvaliteter. Men øvelse gjør mester, har jeg hørt.

Sist jeg bestilte fra lunehjem var en av varene ødelagt da den kom fram. Som plaster på såret fikk jeg derfor den blå flasken med body milk i denne forsendelsen :-) Det er så koselig å få pakke med ekstragave og hyggelige hilsener på kjøpet, blir nok ikke siste gang jeg handler der.

Med det samme jeg var i byen, stakk jeg innom biblioteket for å låne Tildabøker. Jeg har jo så lyst til å prøve å lage noe av alt det nydelige denne Tove Finnanger har klekket ut. Jeg ble bare sittende helt fjetret over bøkene; så mye nydelig! I første omgang skal jeg prøve meg på hjerter, så får vi se hva det blir til. Jeg er IKKE kjent for å være tålmodig i nærheten av en symaskin, men som lærer for 1. trinn får man stadig øvd seg på å være tålmodig, så kanskje jeg klarer dette uten problemer? Kremt...me får sjå;-)

Jeg er enten fryktelig tidlig ute eller litt på etterskudd, alt etter som hvordan du ser det, men jeg fikk da med meg "Jul med Tildas venner" også. Jeg er sykelig glad i julen, er alltid trist når den er over og begynner å glede meg til neste jul med en gang jeg har kasta ut treet i januar. Også denne boka var full av vakre og inspirerende bilder, hadde vært moro å kunne pynte med noen av englene eller snømennene fra boka til jul.

1 kommentar:

  1. Jeg leverte tilbake 3 Tildabøker i går, så du har kanskje fått med deg noen som jeg har hatt glede av her hjemme ;) Måtte bestille meg Tildas Hus på nett, for den likte jeg aller best, i tillegg til landstedsboken :)

    SvarSlett