lørdag 25. april 2009

Fornøyd loppedame :-)

I dag var jeg på loppemarked på Prestvannet skole, den snille søsteren min var med meg som bærehjelp og sjåfør. Dette loppemarkedet var en sann fryd i forhold til kaoset på Gyldenborg sist helg. God plass og høflige mennesker :-) Fant mye fint i dag også: Denne pidestallen skal selvfølgelig males hvit og prydes med de vakreste blomster etterhvert.

Dette skal også bli hvitt....du ser det ikke på bildet, men malingen er sprukket over det hele. Aner ikke hvor jeg skal plassere det da, begynner å bli litt fullt her hjemme nå!

Jeg fant en eske med masse gamle kjøkkenredskaper i, blant annet denne kniven, redskapsspaden og skjeen. De to skålene er fra samme eska, også har jeg en hel haug i oppvaskmaskinen akkurat nå :-) Utrolig fornøyd med alt jeg fant i eska med det rare i :-)

Søt, ikke sant? Jeg er ingen sukkertøyspiser, men tror nesten jeg må kjøpe noen nå for å pynte skåla litt...

Denne mandelkverna lå også i eska med det rare i. Jeg likte gulfargen så godt.

Samme med dette lille desilitersmålet. På siden står det: Ulovlig ved kjøp og salg :-)

Dette etasjefatet skal også bli hvitt. I tillegg kjøpte jeg et stort ovalt speil som jeg forhåpentligvis skal ha på badet (herr Mim må bearbeides), to bilder til gutterommet og en fisher price-leke til lillegutt.

1 kommentar:

  1. så mange lekre loppefunn:) Etasjefatet likte jeg utrolig godt og slike litermål har jeg letet etter lenge. de er vakre:) Ønsker deg en nydelig søndag:)

    SvarSlett