søndag 19. april 2009

Å kjøpe kjøpe er farlig farlig...

Hadde det vært NM i shopping, og midlene hadde vært ubegrensede, da ville jeg nådd temmelig langt. Jeg er nemlig veldig flink til å alltid finne et eller annet jeg har lyst på, så shoppegenene er det ingenting å si på. Midlene er en annen historie :-)
For et par dager siden var min min lille sønn og jeg på kafè og koste oss med kake, kaffe og juice. Etter at Mim junior hadde endevendt lekekroken, ville madam selv titte litt i butikker. På Britts Boutique fant jeg meg en evighetskalender i sink, helt nydelig var den. Den kommer til å passe perfekt på kjøkkenet over knaggrekken jeg bruker til oppvaskbørster og kluter. Skal se om jeg ikke får lagt ut et bilde av den snart.

Nå må vi bare passe på å huske å flytte på datoene slik at vi ikke går i surr med dagene her...

Denne hyllen kjøpte jeg på loppemarked for noen uker siden, den var furu så jeg malte den hvit. Har pyntet den med diverse pynt jeg hadde liggende; telyslykt fra Fryd, sølvkopp jeg fikk til dåpen av gudmoren min, et hjerte fra www.lobelia.no og hjerter på hyssing fra en kaffebutikk i byen (Kverna på Jekta Øst). Manglet noe fint å sette oppå hyllen, så da kjøpte jeg dette flaskesettet:
Synes det passet godt inn sammen med alt det andre. Men jeg ser jo at det mangler litt farge på hele hylla, jeg har en stor svakhet for alt som er grått, hvitt og sølv:-) Jeg har store planer om å 1) Lære meg å sy (!) og 2) sy meg en Tilda-dukke (de er bare SÅ fine) og 3) henge Tilda-dukken på hylla :-) Wish me luck...

3 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig blogg du har :) Så du er også fra Tromsø?! Vi begynner å bli noen nå :) Hadde vært koselig med et treff en dag... Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Nydelig hylle :) Er så kjekt med slike loppefunn :) Klem fra meg..

    SvarSlett
  3. Deilige og inspirerende bilder!!
    Tusen takk!

    ha en deilig dag!

    God klem Malin

    SvarSlett