tirsdag 12. april 2011

Roser og bokstaver

 For noen dager siden kjøpte jeg 20 roser for 20 kroner på Rema. Skambillig, og det ante meg at de ville begynne å henge med hodet rimelig kjapt. I dag hadde tyngdekraften tatt helt overhånd, så da klippet jeg av hodene og la de i en bolle. Eyecandy :-)

 Fatet med de søte rosene blir en fin kontrast til den litt røffe blomsterpotta med min stakkars kronisk halvdøde fredslilje.

 En stor S må vi selvsagt ha, siden begge mine skjønne gutter begynner på denne bokstaven :-) For litt siden malte jeg den i min nye favorittfarge Isvann, jeg har malt både bilderammer og knaggrekker i den nydelige fargen. Love it!

Bildene i det gamle vinduet mitt er fortsatt en stor favoritt her i huset, blir liksom aldri helt lei av å se på det. Og takk og pris for det, brukte jo så lang tid på å fikse det :-)

Ha en nydelig tirsdag, alle sammen!

8 kommentarer:

  1. Den ramma (om ein kan kalle den det) er jo heilt fantastisk!! Knallflott altså!!!

    SvarSlett
  2. Smart å lage ramme av gammelt vindu.
    Rosene holder seg ikke lenge når de
    er så billige nei,men så nydelig å
    bruke de på denne måten. Likte godt
    skjenken din og. :))
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Så kjekt å se deg tilbake i bloggingen, går det bra med dere?? Nydelig med roser i fat. Jeg har gjort akkurat det samme med mine, og de ligger fine på fatet selv på dag tre :0)
    Så fin den isvann fargen var, riktig lekker!
    Kos deg så masse!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så fin blogg du har! Og så la jeg merke til ramma di, har akkurat blitt ferdig med mitt gamle vindu som jeg har på Nibs utfordring! Din var kjempefin!:)) Moro med gamle ting som kan bli "nye" med litt kreative finurligheter;)

    Legger meg til som følger hos deg! Du er velkommen til å ta en titt hos meg og, så kan vi følge hverandre:) Gøy å møte andre bloggere i denne interiørverdenen!

    Ha en god tirsdagskveld!
    Janne:)

    SvarSlett
  5. Nydelig rosa eyecandy! Lekkert med roser :-)
    Den hvite skjenken din er jo også helt nydelig; for ikke å snakke om vindusramma... Flott!

    :-)

    SvarSlett
  6. Nydelig "gjenbruk" av rosene - jeg pleier også å ta av blomsterhodene og legge dem på fat når de henger med hodet og ikke er pene i vase lenger. Dekorative og vakre er de jo fortsatt!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  7. Kjempefint :) God helg! Hilsen Grete

    SvarSlett
  8. hvor fikk du tak i det vinduet som du har bilder i? stilig!

    SvarSlett