søndag 5. desember 2010

Jakten på kunstige grangreiner...

Det er da ikke så mye å be om? Litt kunstig gran til å bruke i kranser og andre dekorasjoner, hvor finner jeg det? Fant noe på Europris, men det var rett og slett altfor kunstig. Det lyste plastikk og grell grønnfarge lang vei. Grøss. Fant noen veldig fine på en butikk jeg ikke vet hva heter (i 2. etasje på KV-hjørnet, for de som er kjente i Tromsø), men de var jo så dyre at jeg anså det som ran. På Plantasjen hadde de ikke.

Hjelp? Anyone?

Btw: Trappa begynner å nærme seg heldekket HVIT :-) O du hvite jul! I morgen skal jeg prøve å få tatt noen bilder for å bidra i Nibs desemberutfordring. Jeg har nemlig tenkt å pynte trappa til jul. Det har jeg aldri gjort før, siden jeg mener at å pynte en furutrapp er perler for svin (ikke meningen å tråkke på noens tær hvis eier er furutrappelsker, men jeg vil i alle fall ikke gjøre det) :-)

OK, da satser jeg friskt på at noen kan hjelpe meg i mitt graverende granbardilemma, og ønsker samtlige en god natt. Ta ta!

3 kommentarer:

  1. Åh, Vilken fin o stämningfull blogg du har, så mycket vackert.....

    Julkramar Therese

    SvarSlett
  2. Ja det er ikke så lett å finne. Etter lang tids leting fant jeg endelig noe for et par år siden men husker selvfølgelig ikke hvor det var... ellers kjøpte jeg en fin girlandet på Ikea i år men det er vel ikke så mye til hjelp heller :(
    Ha iallefall en fin dag.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. Hmmm.... Kjøpte noen OK på nille ifjor... Ikke sikkert de har i år, men jeg ville iallefall tatt en titt innom dem. Gleder meg til å se bilder av trappen :0) *Førjuls-klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett