søndag 30. august 2009

Award :-)

Jeg har fått en award fra Englehvitt og Fru Luna, begge to har en kjempefin blogg som alle burde ta en titt på. Tusen takk, jenter, koselig å få en award fra dere :-)

Med awarden følger en utfordring om å fortelle 10 ting om deg selv. Here it goes:

1. Jeg er for tiden i feriesorg, det vil si; jeg savner sommerferie så innmari.... Men det går vel over bare hverdagen får innhentet meg for fullt.

2. Jeg elsker Frankrike. Har vært der 3 ganger, og har store planer om å dra neste sommer.

3. Jeg spiser altfor ofte ute. Selv om jeg digger å lage mat, hater jeg den påfølgende oppvasken.

4. Jeg har reist rundt i Australia i 3 mndr da jeg var 25. Anbefales :-)

5. Jeg har bodd i Lillestrøm, Oslo og Hønefoss fra jeg var 19 - 30 år gammel. Hjemlengselen ble tilslutt for stor :-) Tromsø i mitt hjerte!

6. Favorittbandet mitt er The Cure.

7. Jeg elsker finurlige filmer som Coraline, The City of Lost Children, En serie uheldige hendelser. Da kooooser jeg meg.

8. Fast kjøper av Pondus, Kollektivet, Bolig Pluss og Vakre hjem og interiør. Bra mix? ;-)

9. Er over gjennomsnittet opptatt av julen. Går i sorg hver januar fordi det er 1 år til neste gang. Bare 3 måneder og 25 dager igjen, dere!

10. HATER å stryke duker. Gjør det kun når det er helt nødvendig, og hvis jeg ikke får overtalt noen andre til å gjøre det for meg. (Som min stakkars søster som fikk oppgaven å stryke min 3 meter lange duk på julaften...tror neppe jeg klarer å overtale henne til det samme i år igjen).

Det var meg. Det virker som de fleste av dere har fått denne utfordringen allerede, så jeg velger å gi den videre til de som er innom som ikke har fått den ennå.

Ellers synes jeg det er SÅ moro at så mange vil være med på konkurransen min, tusen takk for alle hyggelige kommentarer og hilsener. Jeg har hatt det usannsynlig travelt siden jeg begynte å jobbe igjen, så det har blitt veldig dårlig med besøk fra meg i det siste. Jeg lover å gi lyd fra meg når jeg har litt mer tid til overs :-) I helga har jeg også vært helt DØGNVILL, knallbra festival! Jeg har kost meg masse.

Ønsker alle en fin søndag, husk konkurransetrekning på tirsdag :-)

1 kommentar:

  1. Så koselig å bli bedre kjent med deg! :) Ha en fin dag.

    SvarSlett